Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wykorzystanie potencjału otoczenia w edukacji matematycznej. Z. 3, Jak wykorzystać badania społeczne w edukacji matematycznej?

Tytuł:
Wykorzystanie potencjału otoczenia w edukacji matematycznej. Z. 3, Jak wykorzystać badania społeczne w edukacji matematycznej?
Autorzy:
Pietrasik-Kulińska, Kinga
Szuba, Dorota (informatyka)
Temat:
Matematyka (przedmiot szkolny)
Nauczanie
Matematyka
Edukacja i pedagogika
Rok wydania:
2017
Wydawca:
Warszawa : Ośrodek Rozwoju Edukacji
ISBN:
9788365967237
9788365967008
9788365967268
Seria:
Matematyka. Zestawy materiałów ; cz. 2, zestaw 6
Opis fizyczny:
32 strony : ilustracje ; 30 cm
Współtwórcy:
Ośrodek Rozwoju Edukacji. pbl
Grupa odbiorców:
Nauczyciele matematyki
Klasa 4. Poziom nauczania
Klasa 5. Poziom nauczania
Klasa 6. Poziom nauczania
Klasa 7. Poziom nauczania
Klasa 8. Poziom nauczania
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje dydaktyczne
Poradnik
Uwagi:
Oprawa skoroszytowa
Na okładce: Badania społeczne, rozumienie pojęć matematycznych, projekty interdyscyplinarne, programy służące do graficznego przedstawiania wyników statystycznych
Opis na podstawie okładki
Bibliografia na stronie 32
Publikacja jest rozpowszechniana na zasadach wolnej licencji Creative Commons - Użycie niekomercyjne 3.0 Polska (CC-BY-NC)
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02651cam#a2200589#ic4500
001 0523000556539
003 KAT 021
005 20190319125142.5
008 181213s2017####pl#a###f#####|000#0#pol#c
020 %a 9788365967237 %q zestaw 6
020 %a 9788365967008 %q część 2
020 %a 9788365967268 %q zeszyt 3
035 %a xx004491859
035 %a (NUKAT)vtls004491859
040 %a GD 101/MS %b pol %e PNN %c GD 101/MS %d KAT 021 %d KAT 021
046 %k 2017
100 1 %a Pietrasik-Kulińska, Kinga. %e Autor
245 1 0 %a Wykorzystanie potencjału otoczenia w edukacji matematycznej. %n Z. 3, %p Jak wykorzystać badania społeczne w edukacji matematycznej? / %c Kinga Pietrasik-Kulińska, Dorota Szuba.
246 3 0 %a Jak wykorzystać badania społeczne w edukacji matematycznej?
260 # %a Warszawa : %b Ośrodek Rozwoju Edukacji, %c 2017.
300 %a 32 strony : %b ilustracje ; %c 30 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje dydaktyczne
385 %a Nauczyciele matematyki
385 %a Klasa 4. %m Poziom nauczania
385 %a Klasa 5. %m Poziom nauczania
385 %a Klasa 6. %m Poziom nauczania
385 %a Klasa 7. %m Poziom nauczania
385 %a Klasa 8. %m Poziom nauczania
388 1 %a 2001-
490 1 %a Matematyka. Zestawy materiałów ; %v cz. 2, zestaw 6
500 %a Oprawa skoroszytowa.
500 %a Na okładce: Badania społeczne, rozumienie pojęć matematycznych, projekty interdyscyplinarne, programy służące do graficznego przedstawiania wyników statystycznych.
500 %a Opis na podstawie okładki.
504 %a Bibliografia na stronie 32.
506 # %a Publikacja jest rozpowszechniana na zasadach wolnej licencji Creative Commons - Użycie niekomercyjne 3.0 Polska (CC-BY-NC).
650 9 %a Matematyka (przedmiot szkolny)
650 9 %a Nauczanie
655 9 %a Poradnik
658 9 %a Matematyka
658 9 %a Edukacja i pedagogika
700 1 # %a Szuba, Dorota %c (informatyka). %e Autor
710 2 # %a Ośrodek Rozwoju Edukacji. %e Wydawca %4 pbl
830 0 %a Matematyka: Zestawy Materiałów - Ośrodek Rozwoju Edukacji %v cz. 2, zestaw 6
856 4 # %u http://opac.pbw.katowice.pl/site/recorddetail/0523000556539 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-65967-26-8
920 %a ISBN 978-83-65967-00-8
920 %a ISBN 978-83-65967-23-7

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Sygnatura:
1620
Status:
dostępna
Nr inwentarza:
B 1620
Dostępny

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Sygnatura:
K VIII-8/20 c
Status:
dostępna
Nr inwentarza:
B 1479
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.