Kopiuj opis formalny do schowka
LDR 02684cam#a2200613#ic4500
001 0523000556171
003 KAT 021
005 20190319125137.0
008 181206s2017####pl#a###f#####|000#0#pol#c
020 %a 9788365967466 %q część 1
020 %a 9788365967572 %q zestaw 3
020 %a 9788365967589 %q zeszyt 1
035 %a xx004485031
035 %a (NUKAT)vtls004485031
040 %a GD 101/BS %b pol %e PNN %c GD 101/BS %d KAT 021
046 %k 2017
100 1 %a Szedzianis, Elżbieta. %e Autor
245 1 0 %a Aktywność badawcza uczniów w edukacji przyrodniczej w klasach IV-VIII. %n Z. 1, %p Aktywność badawcza uczniów w edukacji biologicznej w szkole podstawowej / %c Elżbieta Szedzianis.
246 3 0 %a Aktywność badawcza uczniów w edukacji biologicznej w szkole podstawowej
260 # %a Warszawa : %b Ośrodek Rozwoju Edukacji, %c 2017.
300 %a 23 strony : %b ilustracje ; %c 30 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje dydaktyczne
380 %a Publikacje fachowe
385 %a Nauczyciele biologii
385 %a Szkoły podstawowe %m Poziom nauczania
385 %a Klasa 4. %m Poziom nauczania
385 %a Klasa 5. %m Poziom nauczania
385 %a Klasa 6. %m Poziom nauczania
385 %a Klasa 7. %m Poziom nauczania
385 %a Klasa 8. %m Poziom nauczania
388 1 %a 2001-
490 1 %a Przedmioty Przyrodnicze. Zestawy materiałów ; %v cz. 1, zestaw 3
500 %a Oprawa skoroszytowa.
500 %a Na okładce: Efektywne nauczanie ; Funkcje środków dydaktycznych ; Przykłady realizacji metody badawczej na zajęciach biologii.
500 %a Opis na podstawie okładki.
504 %a Bibliografia na stronie 23.
506 # %a Publikacja jest rozpowszechniana na zasadach wolnej licencji Creative Commons - Użycie niekomercyjne 3.0 Polska (CC-BY-NC).
650 9 %a Biologia (przedmiot szkolny)
650 9 %a Nauczanie %x metody
650 9 %a Pomoce dydaktyczne
655 9 %a Poradnik
658 9 %a Edukacja i pedagogika
658 9 %a Biologia
710 2 # %a Ośrodek Rozwoju Edukacji. %e Wydawca %4 pbl
830 0 %a Przedmioty Przyrodnicze: Zestawy Materiałów - Ośrodek Rozwoju Edukacji %v cz. 1, zestaw 3
856 4 # %u http://opac.pbw.katowice.pl/site/recorddetail/0523000556171 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-65967-58-9
920 %a ISBN 978-83-65967-46-6
920 %a ISBN 978-83-65967-57-2