Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Myślenie naukowe uczniów w edukacji przyrodniczej : sposoby rozwijania kompetencji ekonomicznych dzieci młodszych w edukacji przyrodniczej. Z. 1

Tytuł :
Myślenie naukowe uczniów w edukacji przyrodniczej : sposoby rozwijania kompetencji ekonomicznych dzieci młodszych w edukacji przyrodniczej. Z. 1
Autorzy :
Kowalska, Joanna (oświata)
Temat :
Wychowanie przedszkolne
Przyroda (przedmiot szkolny)
Nauczanie metody
Edukacja i pedagogika
Geografia i nauki o Ziemi
Rok wydania :
2017
Wydawca :
Warszawa : Ośrodek Rozwoju Edukacji
ISBN :
9788365967480
9788365967473
9788365967466
Seria :
Przedmioty Przyrodnicze. Zestawy materiałów ; cz. 1, zestaw 1
Opis fizyczny :
33 strony : ilustracje ; 30 cm
Współtwórcy :
Ośrodek Rozwoju Edukacji. Wydawca pbl
Grupa odbiorców :
Nauczyciele przedszkoli
Przedszkola Poziom nauczania
Gatunek / Forma :
Poradnik
Książki
Publikacje dydaktyczne
Książka

LDR 02878cam#a2200565#ic4500
001 0523000556116
003 KAT 021
005 20190319125136.2
008 181205s2017####pl#a###f#####|000#0#pol#c
020 %a 9788365967480 %q zeszyt 1
020 %a 9788365967473 %q zestaw 1
020 %a 9788365967466 %q część 1
035 %a xx004483950
035 %a (NUKAT)vtls004483950
040 %a GD 101/BS %b pol %e PNN %c GD 101/BS %d KAT 021 %d KAT 021
046 %k 2017
100 1 %a Kowalska, Joanna %c (oświata). %e Autor
245 1 0 %a Myślenie naukowe uczniów w edukacji przyrodniczej : %b sposoby rozwijania kompetencji ekonomicznych dzieci młodszych w edukacji przyrodniczej. %n Z. 1 / %c Joanna Kowalska.
246 3 0 %a Sposoby rozwijania kompetencji ekonomicznych dzieci młodszych w edukacji przyrodniczej
246 1 3 %a Kształcenie myślenia naukowego uczniów w przedszkolnej edukacji przyrodniczej
260 # %a Warszawa : %b Ośrodek Rozwoju Edukacji, %c 2017.
300 %a 33 strony : %b ilustracje ; %c 30 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje dydaktyczne
385 %a Nauczyciele przedszkoli
385 %a Przedszkola %m Poziom nauczania
388 1 %a 2001-
490 1 %a Przedmioty Przyrodnicze. Zestawy materiałów ; %v cz. 1, zestaw 1
500 %a Oprawa skoroszytowa.
500 %a Na okładce: Style i strategie uczenia się ; Trening strategiczny - dla kogo/po co/kiedy/jak ; Metody i narzędzia wspierające rozwijanie postaw autonomicznych w uczeniu się ; Praca w grupach i parach jako jeden ze sposobów zwiększenia autonomii uczniów.
500 %a Opis na podstawie okładki.
500 %a Na stronie redakcyjnej przy ISBN zeszytu 1 tytuł: Kształcenie myślenia naukowego uczniów w przedszkolnej edukacji przyrodniczej.
504 %a Bibliografia na stronie 32-33.
506 # %a Publikacja jest rozpowszechniana na zasadach wolnej licencji Creative Commons - Użycie niekomercyjne 3.0 Polska (CC-BY-NC).
650 9 %a Wychowanie przedszkolne
650 9 %a Przyroda (przedmiot szkolny)
650 9 %a Nauczanie %x metody
655 9 %a Poradnik
658 9 %a Edukacja i pedagogika
658 9 %a Geografia i nauki o Ziemi
710 2 # %a Ośrodek Rozwoju Edukacji. %e Wydawca %4 pbl
830 0 %a Przedmioty Przyrodnicze: Zestawy Materiałów - Ośrodek Rozwoju Edukacji %v cz. 1, zestaw 1
856 4 # %u http://opac.pbw.katowice.pl/site/recorddetail/0523000556116 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-65967-48-0
920 %a ISBN 978-83-65967-47-3
920 %a ISBN 978-83-65967-46-6

 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr Inwentarza :
B 1561
Sygnatura :
B 1561
Położenie :
B

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Nr Inwentarza :
B 1420
Sygnatura :
cz K VIII-8/1 b
Położenie :
cz

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.