Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Reklama jako tworzenie rzeczywistości społecznej

Tytuł:
Reklama jako tworzenie rzeczywistości społecznej
Autorzy:
Bogunia-Borowska, Małgorzata
Temat:
Reklama - socjologia
Rok wydania:
2004
Wydawca:
Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
ISBN:
8323317542
Opis fizyczny:
161 s. ; 21 cm
Współtwórcy:
pbl Uniwersytet Jagielloński (Kraków).
Uwagi:
Bibliogr. s. 155-161
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00975nam#a2200265#i#4500
001 0522700234578
003 KAT 021
005 20190319123036.9
008 160404s2004####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 8323317542
035 %a IDWydania25111
040 %a KAT 021 %c KAT 021 %e PNN
080 # %a 659.1
100 1 %a Bogunia-Borowska, Małgorzata.
245 1 0 %a Reklama jako tworzenie rzeczywistości społecznej / %c Małgorzata Bogunia-Borowska.
260 # %a Kraków : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, %c 2004.
300 %a 161 s. ; %c 21 cm.
504 %a Bibliogr. s. 155-161.
650 9 %a Reklama %x socjologia
710 2 # %4 pbl %a Uniwersytet Jagielloński (Kraków).
856 4 0 %u http://opac.pbw.katowice.pl/site/recorddetail/0522700234578 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 83-233-1754-2
980 %a 659.1 %y reklama
981 1 %a 659.1

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Sygnatura:
159653
Status:
dostępna
Nr inwentarza:
. 159653
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.