Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ocena efektywności powszechnej realizacji zmodernizowanych programów nauczania początkowego w klasie 1

Tytuł:
Ocena efektywności powszechnej realizacji zmodernizowanych programów nauczania początkowego w klasie 1
Temat:
Nauczanie początkowe - program
Rok wydania:
1979
Wydawca:
Warszawa : Instytut Programów Szkolnych
Seria:
Biblioteka IPS
Opis fizyczny:
67 s. ; 21 cm
Współtwórcy:
Więckowski, Ryszard (1935-2002). Redakcja
pbl Instytut Programów Szkolnych (Warszawa).
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01167cam#a2200253#i#4500
001 0522700217596
003 KAT 021
005 20190319122152.6
008 160404s1979####pl#||||g#||||||||#||pol#d
035 %a IDWydania61094
040 %a KAT 021 %c KAT 021 %e PNN %d KAT 021 %d KAT 021
080 # %a 371.214::372.4
245 0 0 %a Ocena efektywności powszechnej realizacji zmodernizowanych programów nauczania początkowego w klasie 1 / %c pod red. nauk. Ryszarda Więckowskiego.
260 # %a Warszawa : %b Instytut Programów Szkolnych, %c 1979.
300 %a 67 s. ; %c 21 cm.
490 1 %a Biblioteka IPS
650 9 %a Nauczanie początkowe %v program
700 1 # %a Więckowski, Ryszard %d (1935-2002). %e Redakcja
710 2 # %4 pbl %a Instytut Programów Szkolnych (Warszawa).
830 0 %a Biblioteka IPS
856 4 0 %u http://opac.pbw.katowice.pl/site/recorddetail/0522700217596 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
980 %a 371.214::372.4 %y programy nauczania początkowego
981 1 %a 371.214::372.4

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Sygnatura:
89553
Status:
dostępna
Nr inwentarza:
. 89553
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.